Dureri de umăr și culturism, Culturism de la durere articulară

Culturism pentru dureri în articulațiile umărului. CĂND DUREREA DE UMĂR ATACĂ - Articole Blog

luxația tratamentului articulației umărului după reducere

Evită durerea de… umăr IV. Evită durerea, accelerează progresul!

  1. Evită durerea de umăr (IV) - Weider Romania
  2. Dureri Articulare Umăr În Timpul Antrenament Piept, Picior de sus metatarsal de sus

În caz de accidentare, e nevoie să-ţi modifici programul pentru a putea diagnostica şi rezolva corect problema, deci în principiu îţi trebuie un plan de a elimina durerea şi a încuraja creşterea. Umăr O articulaţie deosebit de complexă, cu o multitudine de muşchi, ligamente şi tendoane — dar în acelaşi timp o ar ticulaţie destul de vulnerabilă şi predispusă la accidentări. Unele dureri pot persista ani întregi, stricându-ţi nenumărate antrenamente.

Chiar şi exerciţiile precum genuflexiunile pot devein inabordabile, pentru că simplul dureri de umăr și culturism de a stabiliza haltera pe spate îţi produce dureri agonizante.

Durerea de umãr, cauze, simptome, tratament

Diagnostic Să depistezi exact problema în cazul durerilor umerilor poate fi mai simplu decât să o elimini, pentru că din nefericire aceste dureri tind să persiste, ca şi în cazul spatelui inferior. Dar haideţi să încercăm să găsim vinovaţii pentru aceste dureri.

Cei mai probabili suspecţi sunt împinsul de la umeri cu haltera, împinsul de la umeri la culisant şi împinsul de la umeri cu gantere.

Durere în articulațiile umărului în culturism

Lucrează independent Încearcă să înlocuieşti împinsul bazin de artroză haltera cu împins cu gantere, sau foloseşte aparate cu braţe care se mişcă independent. Astfel vei putea găsi un mod de execuţie şi o traiectorie a mişcării care să-ţi ofere un avantaj biomecanic — aşa vei fi şi mai puternic.

  • Tratament pentru ruperea ligamentelor la articulația genunchiului
  • Antrenament Ridicarea unor greutăţi mari vă poate distruge încheietutura umărului.
  • Durerea de umar Durere în articulațiile umărului în culturism

Renunţă la împinsuri Dacă durerea persistă, elimină din program toate exerciţiile de împins, precum şi toate exerciţiile cu haltera pentru umeri şi piept, şi renunţă şi la ramatul vertical şi la flotările la paralele. În loc de toate acestea, ar trebui să faci doar fluturări şi ridicări laterale cu gantere, în seturi de 12—15 repetări.

tratamentul articular al articulațiilor

Odată ce durerea dispare, poţi reveni la împinsul cu gantere. Cel mai probabil vinovat este, din nou, împinsul cu haltera cu greutăţi mari.

Evită durerea de… umăr (IV)

Alocă-ţi timp pentru întărirea acestei zone. Cele mai utile exerciţii includ rotaţia externă executată din lateral, folosind o ganteră uşoară sau un cablufluturări din aplecat şi tras cu frânghia. Tabel de control al accidentărilor Apelează la ajutorul unui specialist în cazul durerilor acute.

  • Cum să tratezi inflamația cu artroza
  • Durere la cot și la umăr.
  • CĂND DUREREA DE UMĂR ATACĂ - Articole Blog

Poţi folosi acest tabel în cazul celor care nu sunt acute, sau în cazul durerilor cronice ale muşchilor sau încheieturilor. Localizează sursa durerii.

unguent cervical pentru osteochondroza

Elimină din exerciţii pentru a vedea dacă durerea dispare. Concentrează-te pe refacere, prin odihnă, stretching şi masaj.

flexibilitatea articulațiilor

Revizuieşte-ţi programul de antrenament, pentru a evita exerciţiile care provoacă probleme. Stabilizează-ţi încheieturile şi ajută-ţi muşchii cu chingi, centuri, mâneci speciale, cotiere şi echipament special.

unguente eficiente pentru artroza articulației gleznei

Suplimentează-ţi alimentaţia cu glucozamină, pentru refacerea cartilajelor, şi curcumină şi şi ulei de peşte pentru a reduce inflamaţia.

Citițiși