Intindere musculara genunchi, Cum poti vindeca rapid o intindere musculara - Ro Club Maraton

Intindere vs ruptura musculara

Intinderea muschilor gambei (gastrocnemienii)

Intinderea tendonului lui Ahile Principalele grupe de muschi lucrate: complexul gastrocnemian-solear partea posterioara a gambei ; Trebuie sa resimtiti aceasta intindere in gamba si in glezna Echipament necesar: nici unul Repetari: 2 seturi de cate 4; Zile pe saptamana: Instructiuni detaliate Stati cu fata la perete si cu piciorul sanatos indreptat in fata. Indoiti usor genunchiul. Tineti piciorul afectat in spate si drept genunchiul in extensiecu talpa si degetele usor indreptate spre interior; Tineti ambele talpi pe podea si impingeti coapsele inspre zid; Mentineti pozitia timp de intindere musculara genunchi de secunde si relaxati pentru inca 30 de secunde.

Repetati miscarea. Important: Nu arcuiti spatele 2. Important: Nu arcuiti si nu rotiti spatele 3.

Intinderea musculara - Tot ce trebuie sa stii - arta-ceramica.ro

Genuflexiuni Principalele grupe de muschi lucrate: Cvadricepsii, muschii fesieri, ischio-gambierii; Trebuie sa resimtiti acest exercitiu in coapsa anterioara, posterioara si in fese Echipament necesar: Pe masura ce exercitiul devine mai usor de executat, cresteti dificultatea prin tinerea unor greutati in mana.

Incepeti cu greutati de cate 2 kg si adaugati progresiv greutati pana la 4 kg.

ADAUGA COMENTARIU

Repetari: 3 seturi de cate 10; Zile pe saptamana: Instructiuni detaliate Stati in picioare, cu varful picioarelor departate; mainile pot fi tinute pe coapse sau intinse in fata; daca este nevoie, folositi spatarul unui scaun sau un perete pentru echilibru; Tineti pieptul in fata si coborati usor coapsele aproximativ 25 cm, ca si cand v-ati aseza pe scaun; Plasati greutatea corpului pe calcaie si mentineti intindere musculara genunchi timp de 5 secunde; Impingeti in calcaie si reveniti in pozitia stand in picioare.

Important: Nu va aplecati cu trunchiul in fata 5. Tonifierea muschilor ischio-gambieri Principalele grupe de muschi lucrate: muschii ischio-gambieri; Trebuie sa intindere musculara genunchi acest exercitiu in coapsa posterioara Echipament necesar: Pe masura ce exercitiul devine mai usor de executat, cresteti dificultatea prin plasarea unor greutati pe glezna.

Rupturile musculare apar in timpul practicarii unui sport. Acest fapt, insa, nu are caracter de norma, deoarece puteti suferi rupturi musculare si ca urmare a activitatilor zilnice. Totusi, in cazul sportivilor, incidenta dezvoltarii acestei afectiuni este mai mare, prin natura activitatii lor.

Incepeti cu greutati de cate 2 kg si adaugati progresiv greutati pana la circa 4 kg. Daca aveti posibilitatea sa mergeti la o sala de gimnastica, acest exercitiu poate fi realizat cu ajutorul unui trata artrita gleznei intindere musculara genunchi.

Antrenorul va poate da instructiuni despre modul in care puteti utiliza aparatul in siguranta. Repetari: 3 seturi de cate 10; Zile pe saptamana: Instructiuni detaliate Pentru a intindere musculara genunchi mentine echilibrul, sprijiniti-va de spatarul unui scaun sau de un perete; Indoiti genunchiul afectat si ridicati calcaiul spre tavan cat de sus puteti pana simtiti durere; Mentineti pozitia timp de 5 secunde, apoi relaxati; Repetati intregul exercitiu.

standarde pentru tratamentul artrozei de șold tratamentul artritei reumatoide a articulațiilor

Important: Flectati talpa si tineti genunchii apropiati 6. Ridicarea pe varful picioarelor Principalele grupe de muschi lucrate: complexul gastrocnemian-solear partea posterioara a gambei ; Trebuie sa resimtiti acest exercitiu in partea posterioara a gambei Echipament necesar: un scaun pentru sprijin Repetari: 2 seturi de cate 10; Zile pe saptamana: Instructiuni detaliate Stati in picioare astfel incat greutatea corporala sa fie distribuita in mod egal pe ambele picioare; tinteti-va de spatarul unui scaun sau de intindere musculara intindere musculara genunchi perete pentru echilibru; Ridicati piciorul sanatos de pe podea astfel incat toata greutatea sa fie pe piciorul afectat; Ridicati calcaiul piciorului afectat cat de sus puteti, si apoi coborati; Repetati miscarea de 10 ori.

Important: Pastrati-va greutatea centrata pe varful piciorului cu care lucrati 7. Intinderea picioarelor extensia genunchilor Principalele grupe de muschi lucrate: cvadricepsii; Trebuie sa resimtiti acest exercitiu in partea anterioara a coapsei Echipament necesar: Pe masura ce exercitiul devine mai usor de executat, cresteti dificultatea prin plasarea unor greutati pe glezna.

  1. Intinderile musculare: mini-ghid. - Andrei Rosu
  2. Intinderea adductorilor inghinala Intinderea adductorilor este o problema frecventa la persoanele care practica sport: hochei, tenis, baschet, fotbal, karate.
  3. Intinderile musculare, poate cele mai frecvente accidentari in activitatea sportiva, in general nu sunt prea mult bagate in seama de cei ce le sufera si de aceia uneori ele recidiveaza, vindecandu-se uneori in timp, chiar activand mai departe in sport, atunci cand nu sunt prea grave.
  4. Dureri musculare la nivelul articulațiilor faciale
  5. Spasme musculare Tumefierea umflarea zonei afectate Simptomele de întindere uşoară dispar de regulă în câteva săptămâni, însă cele severe pot dura şi câteva luni, până se produce o vindecare totală.

Repetari: 3 seturi de cate 10; Zile pe saptamana: Instructiuni detaliate Stati jos, cu spatele drept, pe cauza artritei la încheietura mâinii scaun sau pe o bancheta; Contractati muschii coapsei si indreptati usor piciorul afectat ridicandu-l cat de sus puteti; Contractati in continuare muschii coapsei si mentineti pozitia timp de 5 secunde; relaxati si intindere musculara genunchi piciorul pe podea; repetati.

Important: Nu balansati piciorul si intindere musculara genunchi fortati ridicarea acestuia mai sus decat este posibil fara durere 8. Daca aveti posibilitatea sa mergeti la o sala de gimnastica, acest exercitiu poate fi realizat cu ajutorul unui echipament special de ridicat greutati.

CUM DEPISTAM RUPTURILE MUSCULARE?

Repetari: 3 seturi de cate 10; Zile pe saptamana: Instructiuni detaliate Asezati-va pe jos, coatele fiind pozitionate direct sub umeri, pentru a va sprijini trunchiul; Tineti piciorul afectat intins si indoiti celalalt picior astfel incat talpa acestuia sa fie complet asezata pe podea; Contractati muschii coapsei piciorului afectat si ridicati-l usor la 15 — 20 cm de la podea; Mentineti pozitia timp de 5 secunde, apoi relaxati si readuceti piciorul la podea; repetati.

Important: Nu tensionati gatul si umerii 9. Important: Tineti in permanenta bazinul lipit de podea Abductia soldului Principalele grupe de muschi lucrate: abductorii; Trebuie sa resimtiti acest exercitiu in coapsa exterioara si in fese Echipament necesar: Pe masura ce exercitiul devine mai usor de executat, cresteti dificultatea prin plasarea unor greutati pe glezna.

cum să tratezi displazia de șold la sugari comprimate de glucozamină și condroitină Preț

Repetari: 3 seturi de cate 20; Zile pe saptamana: Instructiuni detaliate Asezati-va jos, pe o parte, cu piciorul afectat deasupra si piciorul de dedesubt indoit astfel incat sa serveasca drept suport; Intindeti piciorul de deasupra si ridicati-l la 45°; Metineti pozitia pentru 5 secunde; Coborati usor piciorul si relaxati pentru 2 secunde; repetati.

Important: Nu rasuciti piciorul in efortul de a-l ridica mai sus Adductia soldului Principalele grupe de muschi lucrate: adductorii; Trebuie sa resimtiti acest exercitiu pe interiorul coapsei Echipament necesar: Pe masura ce exercitiul devine mai usor de executat, cresteti dificultatea prin plasarea unor greutati pe glezna. Repetari: 3 seturi de cate 20; Zile pe saptamana: Instructiuni detaliate Asezati-va pe podea, pe partea cu piciorul afectat, cu ambele picioare intinse bine; Indoiti piciorul de deasupra si incrucisati-l peste cel afectat, ca intindere musculara genunchi figura; Ridicati piciorul afectat la aproximativ 15 — 20 cm de la podea; Mentineti pozitia timp de 5 secunde; Coborati usor piciorul si relaxati timp de 2 secunde; repetati.

Întindere musculară: simptome, cauze şi metode de prevenire

Important: Puneti o mana pe intindere musculara genunchi in fata abdomenului pentru a impiedica alunecarea in fata Impingeri cu picioarele presa Principalele grupe de muschi lucrate: cvadricepsii, ischio-gambierii; Trebuie sa resimtiti acest exercitiu in partea anterioara si posterioara a coapsei Echipament necesar: Exercitiul este mai eficient daca se utilizeaza o banda elastica cu rezistenta potrivita.

Pe masura ce exercitiul devine mai usor, schimbati banda si cresteti nivelul de rezistenta. Nu folositi greutati intindere musculara genunchi glezne in acest exercitiu. Daca aveti posibiliatea sa mergeti la o sala de gimnastica, acest exercitiu poate fi realizat cu ajutorul unui echipament de ridicat greutati.

Acest lucru este cauzat de faptul ca muschii sunt mai rigizi la temperaturi mai scazute. Este important sa acorzi timp suplimentar incalzirii prealabile, in conditiile unui climat rece si umed, pentru a evita producerea leziunilor musculare. Intinderile musculare cronice sunt rezultatul miscarii repetitive. Acest lucru se poate datora: sporturilor, cum ar fi canotaj, tenis, golf, sau baseball mentinerii spatelui sau gatului intr-o pozitie improprie o perioada mai lunga de timp, in timp ce stai la birou posturii gresite Tratament Cele mai multe intinderi musculare pot fi tratate cu succes la domiciliu. Intinderile musculare minore cuprind patru pasi de tratament, cunoscuti sub acronimul RICE: repaus segmentar Restaplicare locala de gheata Icecompresie locala Compression si ridicarea membrului afectat Elevation.

Repetari: 3 seturi de cate 10; Zile pe saptamana: Instructiuni detaliate Asezati centrul benzii elastice in retete de restaurare a cartilajelor talpii si apucati capetele cu mainile; asezati-va pe podea cu coatele indoite; Contractati muschiul coapsei piciorului afectat si aduceti genunchiul spre piept; Indreptati usor piciorul, impingand in banda elastica; Mentineti intindere musculara genunchi timp de 2 secunde; relaxati si readuceti piciorul pe podea; repetati.

Important: Mentineti muschii abdominali contractati pe tot parcursul exercitiului Acțiune:.

heihe tratament comun semne de artrită pe mâini

Citițiși