Cum să te antrenezi când articulația umărului doare

Durerea de umar Dureri de cusături în articulația umărului stâng

Acasă Fetelor Cele mai bune exerciții pentru umeri. Exerciții de bază pentru umeri. O prezentare generală a exercițiilor de bază eficiente pe umeri Cele mai bune exerciții pentru umeri.

O prezentare generală a exercițiilor de bază eficiente pe umeri Umerii dezvoltați aduc forma corpului mai aproape de o formă de V, făcând figura mai atletică.

Comentarii

Să aruncăm o privire la câteva exerciții de bază ale umărului care vă vor ajuta să obțineți o parte superioară puternică și care vor fi un stimul mare pentru câștigul muscular suplimentar. Cum să organizezi corect antrenamentul? Decizia de a-ți construi cum să te antrenezi când articulația umărului doare nu ia naștere de la zero.

Fie cineva ți-a recomandat-o persistent, fie în procesul de a lucra asupra ta, ai simțit că nu totul este în regulă cu această zonă.

Articulatia si muschii umarului

În primul caz, cea mai logică opțiune este să începeți să mergeți la sală. Și cu siguranță aveți nevoie de un antrenor care să vă evalueze linia de bază, să acorde prioritate și să ofere sfaturi cu privire la un curs de exerciții eficiente pe umeri. Dacă nu sunteți nou în sport, nu este necesar un instructor: veți putea să dezvoltați în mod independent un plan de antrenament. Nu contează unde te antrenezi - la sală sau acasă.

Dureri de cusături în articulația genunchiului

Principalul lucru este să ai acces la echipamentul atletic necesar. Și nu uitați cele trei principii ale antrenamentului eficient. Cu alte cuvinte, clasele au nevoie de un sistem. Păstrați intervalul între zile de antrenament lung, dar stabil.

Procesul de instruire în sine trebuie să fie continuu.

articulatia si muschii umarului

Dacă v-ați alocat 1 oră, atunci în timpul acestuia nu puteți face pauze neplanificate. Este important să creșteți sarcina treptat: eforturile excesive vor dăuna doar.

cum să te antrenezi când articulația umărului doare

Bicepsul și tricepsul sunt situate mai jos și nu aparțin mușchiului deltoid. Prin urmare, un sportiv care face exerciții pe umăr trebuie să înțeleagă că, ca rezultat, doar vârful va fi pompat.

cum să te antrenezi când articulația umărului doare

Din acest motiv, exercițiile delta sunt potrivite pentru fetele care doresc să aibă umeri relativ largi, dar nu vor să fie prea musculare.

Mușchiul deltoid este conectat la schelet prin trei oase: humerusul, scapula și clavicula. Când faceți exerciții, țineți cont de caracteristicile individuale ale corpului. Dacă ați avut fracturi sau luxații ale oaselor enumerate, se recomandă să vă antrenați numai cu un antrenor, iar sarcina trebuie limitată.

Delta constă din trei mănunchiuri anterioară, mijlocie și posterioară. Vom lua în considerare locația și participarea lor la instruire mai detaliat în tabel. Delta are două funcții principale: împingerea încărcăturii departe de tine și tragerea ei către tine.

  • Dureri Articulare Umăr În Timpul Antrenament Piept, Picior de sus metatarsal de sus Articulatia si muschii umarului Cum să fii fericit și să te simţi bine în fiecare zi Durerea de umeri poate avea mai multe cauze, printre care și statul în fața calculatorului pentru perioade lungi de timp, dormitul pe o parte sau ridicarea greutăților.
  • Dureri de cusături în articulația genunchiului Dureri de cusături în articulația genunchiului Dureri de cusături în articulația genunchiului Pacientul prezintă umflături și dureri la nivelul genunchiului, care nu apare acut.
  • CĂND DUREREA DE UMĂR ATACĂ - Articole Blog
  • Polineuropatie a durerilor articulare
  • Durerea de umar Dureri de cusături în articulația umărului stâng
  • De reținut: 11 metode pentru a scăpa de durerea de umeri, După antrenament durere de umăr
  • Artrita infecțioasă a simptomelor și tratamentului genunchiului
  • De reținut: 11 metode pentru a scăpa de durerea de umeri

Aceste două componente dau naștere la toată varietatea altor mișcări pe care le folosim în exerciții pentru antrenarea umerilor. Când ne leagănăm în fața noastră, apăsăm cu gantere și bile, dezvoltăm funcția de împingere.

Balansuri prin părți laterale sau în pantă, precum și tot felul de tracțiuni - aceasta este a doua componentă.

Dureri de cusături în articulația umărului stâng. Cusături dureri în articulația umărului

Se pare că este suficient să alegeți și să faceți doar două exerciții. Care, decide pentru tine sau cu un instructor. Cu toate acestea, dacă cineva preferă varietatea în antrenamente, acest lucru nu este interzis. Încălzire - un pas foarte important înainte de fiecare antrenament.

cum să te antrenezi când articulația umărului doare

Esențial pentru încălzirea umerilor și minimizarea rănilor. Timp de 10 minute, faceți exerciții simple de încălzire în poziția inițială - în picioare pe podea: Capul se înclină în direcții diferite și rotația în cerc.

De reținut: 11 metode pentru a scăpa de durerea de umeri

Rotația circulară a umerilor înainte și înapoi. Ridicând alternativ umerii în sus și în jos. Rotația circulară a brațelor înainte și înapoi. Apoi, o mână este înainte și cealaltă este înapoi. Schimbați mâinile. Exerciții de bază Vă aducem în atenție câteva dintre cele mai eficiente exerciții de bază pentru umeri, astfel încât să puteți alege cum să te antrenezi când articulația umărului doare mai potrivit pentru dvs.

Antrenament Ridicarea unor greutăţi mari vă poate distruge încheietutura umărului. Iată care sunt cauzele probabile şi cum puteţi diminua durerea şi efectele negative astfel încăt să nu rataţi niciun antrenament. Dacă sunteţi halterofili, umerii voştri sunt expuşi unui risc ridicat de accidentare. Să ne uităm puţin peste cauzele şi anumite modalităţi de a minimiza daunele.

Primele câteva antrenamente se fac cel mai bine cu un instructor, astfel încât acesta să vă supravegheze, să vă explice și să vă arate tehnica. Să trecem la exercițiile de bază ale umărului. Acesta este cel mai eficient exercițiu pentru dezvoltarea funcției de împingere a mușchiului deltoid.

Si de aceea: 2 articulații funcționează simultan, astfel încât masa musculară este mai implicată.

După antrenament durere de umăr, Ce trebuie sa stii despre durerile de umar si ameliorarea lor

Gama mare de mișcare: puteți atinge bara de piept, o puteți ridica la înălțime și coborâți la joasă. Exercițiul fizic este în puterea oricui, nu doar a halterofililor. Este suficient să alegeți o greutate confortabilă.

De reținut: 11 metode pentru a scăpa de durerea de umeri Culturism pentru dureri în articulația umărului Conținutul Articulatia umarului este cea mai complexa, cea mai mobila, dar in acelasi timp si cea mai vulnerabila articulatie din corp. Fie ca este vorba despre un incepator sau un sportiv cu o experienta vasta in domeniul culturismului, fiecare isi supune mai mult sau mai putin corpul intr-un stres constant din dorinta de a obtine masa musculara. Am mai spus si o culturism pentru dureri în articulația umărului mai spune, antrenamentul cu greutati foarte mari completate de o executie precara va duce mai devreme sau mai tarziu la accidentari, imposibilitatea culturism pentru dureri în articulația umărului a mai efectua anumite exercitii sau nevoia de a renunta la acest sport. Revenind la articulatia umarului, pentru a intelege mai bine, voi discuta putin despre anatomia acesteia.

Mânerul barei pentru un astfel de exercițiu nu trebuie luat prea larg sau prea îngust. Cea mai bună opțiune: lățimea umerilor.

Când ridicați bara, nu o urmați cu ochii. Presa pieptului în picioare vă permite să vă dezvoltați deltele frontale, făcând umerii mai largi. Dar articulațiile umerilor au o libertate mai mică, ceea ce crește riscul de rănire. Prin urmare, nu este recomandat să apăsați bara din spatele capului imediat, ci treptat, pe măsură ce sarcina crește.

Ridicați bara drept în sus din spatele capului, în același plan cu antebrațele.

Citițiși